poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Słownik obrazkowy - doskonała okazja do nauki angielskiego!:)

Witam serdecznie!:)

Czy Twoje dziecko lubi czytać książki? A czy lubi Kubusia Puchatka i jego przyjaciół? Jeśli tak to mam coś dla Waszych pociech.:) W sobotę znalazłam pięknie ilustrowany 'Kubusiowy słowniczek angielsko-polski'. Oczywiście nie mogłam się powstrzymać i od razu go kupiłam. Jestem przekonana, że dzieci będą zachwycone tą książką bo nawet ja jestem pod dużym wrażeniem.;) Będzie to dla nich ciekawa odskocznia i pomysłowe zakończenie lekcji.  No i najważniejsze to to, że z pomocą Puchatka słówka szybciej 'wejdą' dzieciom do głowy.:) Dzisiaj będzie wielkie testowanie!!!!
Zapomniałabym dodać, na końcu książki znajduję się płytka CD, na której nagrane są wszystkie słówka z naszego słownika. Jest to o tyle wygodne, że maluch może oglądać lub czytać książkę i od razu słuchać i powtarzać słówka. 

Poniżej załączam zdjęcia książki.

Okładka z Kubusiem Puchatkiem zachęca do lektury.


A gdy już ją otworzymy czekają na nas piękne ilustracje, słówka a pod nowymi słówkami zawsze zdanie, w którym pojawia się słówko klucz.:)




Nasz słownik zawiera również 'Kolekcje słów Prosiaczka, Krzysia i innych bohaterów bajki'. Poniżej 'Kolekcja słów Prosiaczka' i w tym przypadku słownictwo związane z jedzeniem.




 A na końcu naszego słownika znajdziemy 'Kubusiowy niezbędnik' a w nim dni tygodnia, pory roku i przydane zwroty.






 A na samiutkim końcu opowiadanie kubusiowe - jest napisane po angielsku a pod spodem przetłumaczone na język polski.




 A to jeszcze płyta, która była załączona do książki. 


Życzę udanej lektury!:)

7 komentarzy:

  1. piekny slownik :) mialem przyjemnosc uzytkowania i goraco polecam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się !! Też miałam przyjemność użytkowania !

      Usuń
  2. Ja nigdy nie miałam takich rzeczy i moje dzieciaki z innych materiałów uczyły się języka angielskiego. Jestem zdania, że bardzo dobrym sposobem jest czytanie angielskich ebooków https://www.jezykiobce.pl/s/159/angielski-ebook dzięki którym bez najmniejszego problemu poznajemy mnóstwo słówek i zwrotów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. W sumie nauka poprzez obrazy potrafi być faktycznie bardzo efektywna. Ja jeszcze zachwalam sobie naukę języka angielskiego w formie online https://lincoln.edu.pl/online/ i jestem zdania, że jak najbardziej taka nauka mi najbardziej odpowiada. Tym bardziej, że mogę uczyć się bezpośrednio ode mnie z domu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak najbardziej jeśli chodzi o maluchy to na pierwsze etapy nauki angielskiego takie rozwiązanie jest super. Ja również jestem zdania, że gdy szukamy pracy i znamy bardzo dobrze angielskie to warto rozważyć ofertę franczyzy od https://universe.earlystage.pl/franczyza i otworzyć szkołę językową.

    OdpowiedzUsuń
  6. W przypadku dzieci na pewno jest to bardzo fajna forma nauki i nie można ich na samym początku zniechęcać. Ja jestem zdania, że gdy już będziemy znali angielski bardzo dobrze to możemy znaleźć fajną pracę. Nawet jak napisano w https://dziendobry.tvn.pl/a/zalozenie-szkoly-jezykowej-pomysl-na-wlasny-biznes to wtedy można założyć własną szkołę językową.

    OdpowiedzUsuń