wtorek, 25 marca 2014

O mnie


Witam serdecznie wszystkich rodziców, dzieci i osoby zajmujące się profesjonalną nauka języka angielskiego!:)


Mam na imię Katarzyna i już od dobrych 8 lat uczę języka angielskiego. Swoje doświadczenie zawodowe zaczęłam od pracy w liceum i gimnazjum, gdzie przygotowywałam uczniów do egzaminów ale przede wszystkim 'oswajałam' ich z językiem i uczyłam praktycznego zastosowania. Przeprowadzka do Gdańska (http://pl.wikipedia.org/wiki/Chełm_(Gdańsk)) sprawiła, iż znalazłam się w prywatnej szkole językowej, która pozwoliła mi jeszcze bardziej rozwinąć swoje skrzydła. Uświadomiłam sobie jak praca z małą grupką dzieci może rozwinąć je językowo (przyznam się, że był to także luksus dla mnie pracować tylko z kilkoma uczniami). W końcu mogłam zastosować różnorodne zabawy i pomoce językowe na które nie miałam niestety wystarczająco dużo czasu w szkole państwowej. Mogłam wreszcie skupić się tylko i wyłącznie na uczniach tak jak chciałam, czyli solidnie, słysząc efekty ich pracy i widząc postępy. Wykorzystując karty z obrazkami, prezentacje komputerowe i gry językowe (uwielbiane przez dzieci i młodzież) czy zwykłe a jakże pomocne wycinanki językowe- uświadomiłam sobie jak trudne aspekty języka stają się prostsze i bardziej przyswajalne dla dziecka. Dzięki tym pomocom zarówno dzieci jak i młodzież szybciej przyswajały dany materiał i nauka była dla nich przyjemnością... i jak mówiły 'godzina czasu upłynęła im w 5 minut:).


Chciałabym podzielić się z Państwem moim doświadczeniem i spostrzeżeniami, które mam nadzieję, przydadzą się w pracy z dziećmi lub pomogą Wam - drodzy rodzice w pracy z Waszymi pociechami.
Na moim blogu będę przedstawiała techniki i pomysły na zabawy językowe, tak aby Wasze dziecko nie odczuło że to nauka a dobra zabawa, tak aby nie nudziło się na zajęciach a żeby ich wkład rozwijał je i uczył:). Opowiem, również co może spowodować szybszy rozwój językowy i jakie materiały edukacyjne mogą w tym pomóc.
Jako, że ciągle uczę dzieci i młodzież będę informowała o moich spostrzeżeniach i wynikach pracy tak abyśmy mogli jeszcze efektywniej przekazywać wiedzę.:)
W takim razie do dzieła zaczynamy….
Serdecznie wszystkich zapraszam do czytania, dzielenia się spostrzeżeniami i uwagami:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz